Pages

Tuesday, February 9, 2010

Pagi Yang Tenang....

Masih lagi tengah study, tengah explore skil2 membina pengisian blog yang cantik menarik dan tertarik..tengah busy2 ni teringat pula kat my great wife & my great son.. kat KL..semalam wife aku call bgtau my great son (Muhammad Nur Irsyad) demam..aku nak balik KL tapi My Great Wife bgtau xyah balik lagi, cause demam dia x berapa teruk..pagi ni baru nak bawa gi klinik..semalam hujan lebat xleh nak kuar..harap2 hari ini My Great Son sihat dan happy cam selalu..apa pun sebagai The Great Father huhu..aku risau gile bile bab2 anak bini aku x sihat..



untuk melepaskan rindu aku kat dia org video ni sajalah yg menjadi tatapan aku setiap kali rindu menjengah...huhuhu..sedih beb..korang x akan dapat rasa mcm ne aku rasa..selagi korang x berhadapan masalah seperti aku..yg terpaksa berjauhan ngan anak dan bini..-10/02/2010-12.15pm

No comments:

Post a Comment

E-Dymium

Alhamdulilah ramai sudah berjaya dengan program E-Dymium anda bila lagi hanya RM 425.00 anda akan dapat sutas rantai Dymium berharga RM 275.00 serta merta selepas bertaftar dan pulangan RM 23,000.00 dlm tempoh setahun tanpa berbuat apa2,Amat selamat dan ada pelangan

Sangat Mudah,Adil,dan saya sudah mendapat segala Keperluan yang diiginkan

Berumur 27 tahun
-Sudah mendapat Wang 7 angka tanpa berbuat apa2?
Mustahil? TIDAK ada yang Mustahil dengan DYMIUM

Kelebihan
-Tidak Mewajibkan Mencari Ahli untuk mendapat Pulangan
(23,000.00)Setahun dan secara berperingkat.
-Tetapi Jika Mencari Pelanggan Pulangan juga berlebihan (pilihan di tangan anda)



Dijamin selamat dengan adanya

-Syarikat Berdaftar di Sektor Kerajaan
( Akta Jualan Lansung 1993 )
-Laman Web Yang Sah
Click!!