Pages

Saturday, April 10, 2010

"Coretan Ringkas Dari Aku"

Assalamualaikum...selamat malam..salam perpaduan dan Salam 1 Malaysia....

Alhamdulilah syukur kehadrat ilahi sekali lagi di malam yang penuh syahdu dan angin bertiup bersepoi-sepoi bahasa..kesejukkannya..hingga menusuk kedalam liang-liang temulang aku... Punyalah berminggu2 aku mencari terkadang ingin mecuri masa utk ku luahkan rasa, berita, info & lain2..Akhirnya malam ini dapat gak aku coretkan sesuatu yang mungkin ringkas tetapi indah untuk dicer....kan...

Utk makluman sahabat2 blog & bloger semua..aku baru aje selesai melaksakan program Jabatan aku..Program Merakyatkan Seni Budaya di DUN Damak Jerantut..memang happening 3 hari aku disana..pelbagai pengalaman menarik, suka, duka, pahit, manis telah aku lalui..tapi aku betul2 x da mood sangat nak coretkan panjang-panjang..mungkin esok lusa aku..cer dengan korang bersama ngan pic-pic yg menarik Insya Allah...cume apa yg leh aku kongsikan bersama korang..ialah video2 rakaman program kendalian aku & team di Pusat Seni Setempat 2010 Negeri Pahang yang telah mula mendapat tempat di hati pengunjung2 setia di Open Stage Jalan Tun IsmailT.i Lane Kuantan..oleh itu aku jemput korang semua blog & bloger datanglah ke program waa...sepertimana berikut ;

Nama Program : Pusat Seni Setempat 2010 Negeri Pahang
Tempat : Open Stage Jalan Tun Ismail/T.i Lane (Sebelah Kuantan Plaza)
Masa : 3.00ptg hingga 10.30mlm
Tarikh : Setiap Hari Sabtu (Minggu Pertama dan Ke-Empat sahaja)
So dtglah beramai bersama awek,kawan,jiran,isteri @ family korang utk
memeriahkan program tersebut k..


*Aku gak nak jemput blog & bloger semua kalo korang @ kengkawan korang @ sedara mara korang punya bakat dalam apa2 jua bentuk seni dan budaya, lain daripada yang lain, unik @ lain2...jangan malu2..jangan segan2..call je aku di no phone : 019-2560943/o9-5178466 (ibrahim)...




Atas : Keratan Akhbar Sinar Harian. Bawah : Sebahagian Rakaman Video PSS 2010 Negeri Pahang...layanznznznzn...




Gua respek ngan budak2 ni...walaupun xda sponsor dari mana2 pihak tapi ngan duit PSS yg dia org dapat skit2 dia org kumpul...sakang ni macam2 T.shirt dia org ada untuk show...termasuklah pad dan helmet keselamatan....semoga korang lebih succees....




Fire Dance ni Lynda (bdak 1 ofis aku) yg kenalkan aku..le tahan mantop gak show dia ni siap featuring ngan Taccadiduwa (geng didgeridoo)..amacam k x???..





Hah..2 orang budak yg suara sumbang mambang ni adalah peserta karaoke kita org...rosak dia org ni...hehehhe...





Hah ni lagi sorang aku memang suke gile abang ni punya goyang...memang masyuk abis..tapi kesian 3 tahun joint program kita org x penah pun juri nak bagi menang dah habis gelek..pun x menang juga...kesian kan...hikhikhik...





Ni plak Group Muzik Cherry Candy..memang cherry betullah dia org ni..hampir rosak program aku hehehhe..tapi aku x kisah..sebab program ni memang platform utk org2 mcm dia org ni untuk tunjukkan tallent dia org...so kita jgn salahkan dia org..sebab ni 1st time dia org wat show depan org ramai...tu yg "BUAT PERTAMA KALINYA"...maybe juga utk "KALI YANG TERAKHIRNYA" hehehhe...





Cam biasa ni gak group yg dah hampir 2 tahun aku perkenalkan di T.I Lane..sape lagi kalo bukan D'Awan..aku memang layan group ni kerana Akustiknya Dia org ni..so layanZzzZz..





Tarian Singa nilah pembukaan bagi PSS 2010 Negeri Pahang...org cina cakap bagi Ong ehehehhe...boleh tahan best gak dia org ni sebab banyak kali dah menang Pertandingan Tarian Singa kat Malaysia ni...lihat bertapa 1 Malaysia nya program kita org hehehe..





Ni alat muzik Zhe Hu/Eehu aku pun xtau nak spell cam ne tapi aku memang layan muzik dia sebab mengingatkan aku pada filem Kungfu Hustle hikhikhik layanzzZz





hah video ni saje jek aku insert sebab nak suruh Sara (MC PSS) tengok sendiri celoteh dia yang hukhukhuk kuhkuhkuh....





Video ni aku rakamkan dekat TC lepas abis program di TI Lane...dia org ni memang darah seni lepas show bebayar dia org wat lak show percume utk hiburan org kuantan.. di TC tapi sekejap jek aku shot dia org sebab keadaan yg gelap sesangat...huhuhuhu...

K..utk pembaca blog aku kalo korang nak tengok YoYo Cina..Tarian Zumba..Band kanak2 like kumpulan Lucky-Lucky korangleh lah datang ke T.I lane pada Sabtu, 24 April 2010 jam 3.00ptg hingga 10.30 malam...korang layan secara percuma beb datang jgn x datang...hiak..........huh!

No comments:

Post a Comment

E-Dymium

Alhamdulilah ramai sudah berjaya dengan program E-Dymium anda bila lagi hanya RM 425.00 anda akan dapat sutas rantai Dymium berharga RM 275.00 serta merta selepas bertaftar dan pulangan RM 23,000.00 dlm tempoh setahun tanpa berbuat apa2,Amat selamat dan ada pelangan

Sangat Mudah,Adil,dan saya sudah mendapat segala Keperluan yang diiginkan

Berumur 27 tahun
-Sudah mendapat Wang 7 angka tanpa berbuat apa2?
Mustahil? TIDAK ada yang Mustahil dengan DYMIUM

Kelebihan
-Tidak Mewajibkan Mencari Ahli untuk mendapat Pulangan
(23,000.00)Setahun dan secara berperingkat.
-Tetapi Jika Mencari Pelanggan Pulangan juga berlebihan (pilihan di tangan anda)



Dijamin selamat dengan adanya

-Syarikat Berdaftar di Sektor Kerajaan
( Akta Jualan Lansung 1993 )
-Laman Web Yang Sah
Click!!