Pages

Thursday, January 27, 2011

..Akan Tiba Dan berlalu...



Assalamaualaikum...

Jam sekarang menunjukkan jam 10.32pagi di pejabat..aku baru jek lepas siapkan jadual pengisian program (Bahagian Pengembangan Seni JKKN) boleh tahan banyak program tahun ni walaupun budget tak sebanyak mana huhu..aku no hal ada duit kita jalan tak ada duit tak yah wat program..kita wat tak tahu jele hehe..yang penting hati ada happy..orang lain takda susah..huhu..




hari ni jam 5pagi lagi dah bangun bawa isteri ke pejabat & anak2 ke taska...Alhamdulilah nasib baik anak2 tak banyak buat hal pagi ni masuk jek kereta bagi susu..dia org pun layan..terus tidur..bile dah semua tidur aku pun cam nak layan tidur gak..tapi kalo tidur..sape plak nak drive..wife aku..huhu..comfirm same cam anak2 aku..layan baik tidur kat belakang huhu..takpele demi anak2 & isteri ku sanggup korbankan ape saje huhu..terbaik niee...hehe..2-3 kali gak anak ngan isteri aku terkojut-terkojut sebab akukan pemandu berhemah..lagipun seat kereta tak sama ngan tilam di rumah hehehe..sabau jele..hehe..apapun buat semua ahli keluarga, rakan-rakan, sedara mara semua berikut adalah pengisian jadual sosio family kami, Insya Allah;




  • Rabu, 2hb Februari 2011 bersamaan 28 Safar 1432H - kami sekeluarga akan balik Kg di Johor Bahru.

  • Khamis dan Jumaat, 3&4hb Februari 2011 - Kami sekeluarga jalan2 ke Melaka bersama Ibu tercinta..bermalam di Hotel Sri Malaysia Air Keroh Melaka


























  • Sabtu, 5hb Februari 2011- Kami sekeluarga akan mengadakan Majlis 3 Dalam 1 ( Majlis Doa Kesyukuran, Majlis Cukur Jambul (Anak aku Nur Rijhal Hakimi) & Majlis Sambutan Hari Kelahiran (Anak Saudara Siti Nur Khadijah).




  • Ahad, 6hb Februari 2011- Kami sekeluarga pulang ke Putrajaya dan melalui hari2 seperti biasa hehehe...

  • *Justeru itu aku dan keluarga menjemput semua sedara mara & kengkawan semua ke Majlis 3 Dalam 1 sepertimana kad jemputan maya seperti berikut;

    No comments:

    Post a Comment

    E-Dymium

    Alhamdulilah ramai sudah berjaya dengan program E-Dymium anda bila lagi hanya RM 425.00 anda akan dapat sutas rantai Dymium berharga RM 275.00 serta merta selepas bertaftar dan pulangan RM 23,000.00 dlm tempoh setahun tanpa berbuat apa2,Amat selamat dan ada pelangan

    Sangat Mudah,Adil,dan saya sudah mendapat segala Keperluan yang diiginkan

    Berumur 27 tahun
    -Sudah mendapat Wang 7 angka tanpa berbuat apa2?
    Mustahil? TIDAK ada yang Mustahil dengan DYMIUM

    Kelebihan
    -Tidak Mewajibkan Mencari Ahli untuk mendapat Pulangan
    (23,000.00)Setahun dan secara berperingkat.
    -Tetapi Jika Mencari Pelanggan Pulangan juga berlebihan (pilihan di tangan anda)



    Dijamin selamat dengan adanya

    -Syarikat Berdaftar di Sektor Kerajaan
    ( Akta Jualan Lansung 1993 )
    -Laman Web Yang Sah
    Click!!