Pages

Friday, January 28, 2011

...Malam Yang Kelam..Sideyyy...

Jam 11.45pm masih lagi xleh nak tido walaupun letih..sebenarnya aku sedih sangat rasanya bile kita dah cuba dan usaha wat yg terbaik tapi langsung tak dihargai orang..kekadang terfikir gak aku..apa salah aku..apa dosa aku pada dia..sampai dia buat aku rasa bersalah.. mungkin ni kifarah Tuhan kepada aku..mungkin aku pernah buat orang terluka sebab tak menghargai kebaikan orang lain..emm redha jelah..besabar itukan separuh daripada iman..

Emm lega sikit anak2 semua dah tidur barulah aku leh fokus ngan pc aku nie..hehe..dalm sedih2 terubat gak sakit dihati nie..bile layan Raja Lawak tadi huhu..memang power gak Pak lawak2 yang masuk pada musim kali nie..dalam banyak2 peserta tu yang paling aku suke Kumpulan Balas yang lawaknya boleh tahan mengong...keduanya aku suke si mamat Nazmi tu yg ada iras-iras muke cam Bekas MB Perak Dato' Nizar Jamaluddin kihkihkih..memang layan segar biji mata ku disaat aku hampir2 dibuai mimpi..huhu..

Insya Allah esok sepupu aku datang nak bawa frame ayat Kursi yg aku tumpang kat umah dia..dah masuk tahun baru dia nak datang umah aku..huhu..aku janji ngan dia nak buat tom yam terbaik tapi x taule sempat aku buat ke x..kalo x sempat aku beli jek kat restoran dekat ngan umah aku nie..huhu..lagi power..terbaik..emm yg pasti esok aku akan jadi babyseater mula jam 1ptg hingga jam 11.00malam sebab esok wife aku masuk keje jam 2ptg balik 10malam huhu..masak aku jaga anak-anak..harap2 dia org x nakal2 kalo x poning kepalo den...huhu..tapi walau nakal cam ne pun aku still jaga2 anak2 aku bagai menatang minyak yg penuh..sebab anak2 aku nilah Anugerah Tuhan yang paling berharga dalam hidup aku..sape x sayang anak oii...begitu gak isteri aku yg juga Anugerah Paling Paling berharga dalam hidup aku..sape tak cayang..cayang..cayang..bini oii...haddoi...(ayat cover, x bgtau kang kocik hati hehe..jgn marah..I ikhlas sayang u tau hehe)...

Skang ni wife aku dok layan Filem i-Robot..masak aku malam ni memang kene robot lah aku malam ni hehe..
Aduh tengah syok2 menaip nie..memusing pulak perut aku addei..adeii..ni mesti kes aku makan nasi kukus+ ayam rempa+kuah gulai+sambal belacan power addeii..addeiii..

sebelum waa masuk toilet apa kate kite layan lagu ni...yg dituju khas utk isteri tersayang..sayang kaulah satu-satunya...terbaik...niee..k.choouw....

No comments:

Post a Comment

E-Dymium

Alhamdulilah ramai sudah berjaya dengan program E-Dymium anda bila lagi hanya RM 425.00 anda akan dapat sutas rantai Dymium berharga RM 275.00 serta merta selepas bertaftar dan pulangan RM 23,000.00 dlm tempoh setahun tanpa berbuat apa2,Amat selamat dan ada pelangan

Sangat Mudah,Adil,dan saya sudah mendapat segala Keperluan yang diiginkan

Berumur 27 tahun
-Sudah mendapat Wang 7 angka tanpa berbuat apa2?
Mustahil? TIDAK ada yang Mustahil dengan DYMIUM

Kelebihan
-Tidak Mewajibkan Mencari Ahli untuk mendapat Pulangan
(23,000.00)Setahun dan secara berperingkat.
-Tetapi Jika Mencari Pelanggan Pulangan juga berlebihan (pilihan di tangan anda)



Dijamin selamat dengan adanya

-Syarikat Berdaftar di Sektor Kerajaan
( Akta Jualan Lansung 1993 )
-Laman Web Yang Sah
Click!!