Pages

Tuesday, June 14, 2011

AKU LUPA + SENGAL + BLUR + aggggrhhhhhhhhh

Bismillahhirahmannirahim...Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

Semalam Semut Senyum msg FB aku Seniman Agung ..dia tanya, "en.eim...blog tak aktif dah ke...saya pun dah buat blog saya... hehehehe", aku pong jawab, " ada tapi x aktif x sempat nak layan...dok HQ busy bangat....Insya Allah akan diaktifkan dlm sikit masa lagi....huhu"...tup-tup hari nie terus aku aktif kan blog aku yg dah lama sangat x tengok..hehehe..

Aku bernasib baik sebab passwordnya aku masih ingat kalo x pening gak aku nak buka..mana x nya baru2 ni aku nak buka Youtube MrSeniman tapi malangnya xleh nak buka dah sebab AKU LUPA passwordnya..so utk dptkan balik password tu aku kena lee cek kat Email senimanagung@yahoo.com tapi malang menimpa lagi..AKU LUPA LAGI!!!! ahhhhhhhh 1001 kali aku dok cuba mcm2 password dah aku masuk still x bole..uhhhh sedihnya....orang2 tua ada berkata kalo minum air ada semut kita leh jadi lupa..mungkin aku dah terminum air ada semut kot huhuhu..hanya Semut Senyum yg leh jawab kahkahakah..Tapi beza ngan semut yg lain sebab SemutSenyum ni yg ingatkan aku pasal blog aku huhuhu...



Apa-apapun thanks wat SemutSenyum sebab ingatkan aku pasal blog aku...semoga ALLAH membuka hati dan pemikiran aku..kuat ingatan aku..supaya aku dapat laksanakan tugas2 & tanggungjawab aku dengan sempurna Insya Allah...AdiosAmigos....by...


1 comment:

  1. haaa....bab terlupa tu msti ada semut dari jenis yang lain.kalau Semutsenyum comfirm asyik tersenyum je.. bukan pe support member2 je ni... En.Seniman ni kan slali ada idea kreatif rugi kalau tak curah kat blog ni.. so, selamat berblog lagi ye... Welcome home..hehehe

    ReplyDelete

E-Dymium

Alhamdulilah ramai sudah berjaya dengan program E-Dymium anda bila lagi hanya RM 425.00 anda akan dapat sutas rantai Dymium berharga RM 275.00 serta merta selepas bertaftar dan pulangan RM 23,000.00 dlm tempoh setahun tanpa berbuat apa2,Amat selamat dan ada pelangan

Sangat Mudah,Adil,dan saya sudah mendapat segala Keperluan yang diiginkan

Berumur 27 tahun
-Sudah mendapat Wang 7 angka tanpa berbuat apa2?
Mustahil? TIDAK ada yang Mustahil dengan DYMIUM

Kelebihan
-Tidak Mewajibkan Mencari Ahli untuk mendapat Pulangan
(23,000.00)Setahun dan secara berperingkat.
-Tetapi Jika Mencari Pelanggan Pulangan juga berlebihan (pilihan di tangan anda)



Dijamin selamat dengan adanya

-Syarikat Berdaftar di Sektor Kerajaan
( Akta Jualan Lansung 1993 )
-Laman Web Yang Sah
Click!!