Pages

Friday, June 17, 2011

PERPISAHAN & MISTERI : MENGIDAM SESUATU

Bismillahhirahmnirahim.........

Alhamdulilah Jam 4 petang tadi baru saja selesai Majlis Perpisahan dan Terima Kasih kepada Student2 praktikal dari Universiti Malaysia Sabah..selama 6 bulan di JKKN dia orang memang best kepala gile2 gak sempoi...dan mereka ini mudah dan sedia menerima arahan bertugas...kesungguhan mereka membantu program2 JKKN memang Terbaekk...sedihlah kita org lepas nie sebab dia orang dah takda..harap2 student2 praktikal yang baru masuk akan datang sebaik & semantop dia orang............



Sekarang jam 7 petang aku masih di ofis..jam 4.45 petang tadi aku dan team Short Video A&W baru saja selesai upload short video kami yang bertajuk Misteri : Mengidam Sesuatu...kami juga sudah submit video tersebut ke portal website A&W harap2 short video ini terpilih 5 video terbaik...kerana hampir berminggu2 gak kami usahakan utk buat yang terbaik...thanks wat Encik Ismarizal yg offer aku berlakon tak pasal2..disebabkan short video nie..utk compotision so dengan rela hatinya aku bantu dia tuk lepas gian berlakon huhu...lama gilakkkk aku tak berlakon broooo.....so kalo korang dah tengok video tu..itujelah yg aku mampu buat walaupun diterima kritikan dari pihak luar yang punya macam2 idea....utk tujuan penambah baikkan..apepun kami terima ianya sebagai teguran positif...walaupun kami dianggap amatur kami tetap bercita2 untuk ke arah ke Profesional...addeii....kena yakin...bersungguh dan ikhlas Insya Allah Tuhan kan sentiasa membantu kita...

Ok..jap gi lepas Magrib aku & geng akan ke Segambut Sport main Futsal tuk renjek2kan badan yang asyik dok makan dok makan mengadap pc...sekurang2nya dalam seminggu kita exercise huhu betul tak brooo....k.lah jam pun dah nak kul 7.10mlm aku rasa setakat ini saja coretan aku kali ini...tuk korang yang gemar layan blog aku tapi tak sign sebagai follower aku hadiakan korang short video yang baru jek aku upload tadi so marai sama-sama kita layan kalo ada komen bagitau je broooo.terbaik...sekian adios amigos Wassalamu....


No comments:

Post a Comment

E-Dymium

Alhamdulilah ramai sudah berjaya dengan program E-Dymium anda bila lagi hanya RM 425.00 anda akan dapat sutas rantai Dymium berharga RM 275.00 serta merta selepas bertaftar dan pulangan RM 23,000.00 dlm tempoh setahun tanpa berbuat apa2,Amat selamat dan ada pelangan

Sangat Mudah,Adil,dan saya sudah mendapat segala Keperluan yang diiginkan

Berumur 27 tahun
-Sudah mendapat Wang 7 angka tanpa berbuat apa2?
Mustahil? TIDAK ada yang Mustahil dengan DYMIUM

Kelebihan
-Tidak Mewajibkan Mencari Ahli untuk mendapat Pulangan
(23,000.00)Setahun dan secara berperingkat.
-Tetapi Jika Mencari Pelanggan Pulangan juga berlebihan (pilihan di tangan anda)



Dijamin selamat dengan adanya

-Syarikat Berdaftar di Sektor Kerajaan
( Akta Jualan Lansung 1993 )
-Laman Web Yang Sah
Click!!