Pages

Monday, July 25, 2011

What's Your Story? 2 : A&W

BRINGING MALAYSIANS TOGETHER...The A&W What's Your Story? 2 Contest finale saw finalists from various states across Malaysia gather to share their cravings for Malaysia's pioneer fast food restaurant. (From left, top row: Nor Azilah binti Maarof, Ruhanizza binti Badrul Zaman, Zainazad Binti Omar Khan, Tishondra Puspanathan and Norshalinda Bt. Saiful Bahry.) (From left, bottom row: Alan Ch’ng Swee Hock, Nur Ibrahim Bin Sabri, Shafiq bin Mansor, Muhamad Taufiq bin Mohd Salleh, Noor Ahmad Mujahid bin Jamian, Muhammad Hadi Deen Bin Azizan, Leong Shang Ming, Mohanizam B Mohamed Ali and Mohammed Hariz bin Mohammed Shazalli.)

Pada 23 Julai 2011 (Sabtu) yang lalu jam 9.00pagi lagi aku dah terpacak di ruang legar shoping complex e@curve...utk menghadiri Majlis Penyampaian Hadiah What's Your Story?2 : A&W. Dengan semnagat yang besar dan jiwa yang berkobar2 aku mengharapkan video lakonan aku hasil idea kreatif dari Ismarizal Zulamran mendapat sekurang-kurangnya top3 atau top 5. Ini kerana di atas penilaian aku sendiri yang mailhat kesungguhan Isma dan rakan2 lain (Ulik,Zul,Emma,Awan,ghadafi & lain2) yng bertungkus lumus membantu menjayakan klip video tersebut.

"Langit Tidak Selalunya Cerah" walaupun video kami mendapat komen positif yg sangat membina dari panel juri serta kata2 yang sangat meyakinkan, itu bukanlah penanda kepada Video kami akan mendapat kejayaan yang besar. Kata2 & pujian dari panael juri hanya sebagai "Angin Sejuk" yang yang lalu seketika menyegarkan tubuh & berlalu pergi begitu sahaja (falsafah gila ayat aku).

Itulah Qada & Qadar dari yg Esa yg pastinya setiap apa yang berlaku kita perlu laluinya dengan redha dan penuh rasa kesyukuran, mungkin ada hikmah sebaliknya (adalah lebih baik kekalahan dari memeberi kemenangan) atas keyakinan itu aku & rakan2 pasrah dan bersyukur diatas apa jua keputusan yg telah kami terima.

Namun begitu aku & rakan tetap berasa bangga dengan usaha pertama kami ini. walau pertama kali masuk pertandingan video seperti ini kami sudah berjaya melangkah hingga ke final. bukan sesuatu yg mudah utk sampai ke peringkat akhir mana tidaknya berpulu-puluh video A&W telah terima dari peserta2 yg hebat & berbakat., tapi dari berpuluh-puluh itu video kami antara 10 yg terbaik dipilih ke peringkat akhir (ayat memujuk diri hehehe).


Walau apapun aku & rakan2 tidak akan terus berputus asa selagi ada peluang dan semnagat kami akan teruskan berjuang untuk lebih kreatif lagi mencari idea bagi menghasilkan sebuah video yg bermutu lagi TerbaiKkkKKk.........Insya Allah...Aku rasa setakat ini coretan aku buat kali ini Insya Allah next time, next day akan aku coretkan lagi kisah-kisah yang dilalui......addeiii...



Bersama Isteri & anak-anak yg turut memberi sokongan....thanks my dear..

Anak aku yg happy gile main ngan Bear A&W huhuhu


*Skang aku busy ngan Persiapan Program Kibar jalur Gemilang di KL Sentral yg akan dirasmikan oleh YB Perdana Menteri pada 27 Julai 2011 (Rabu) jam 3.00ptg so dtglah beramai2 kibarkanlah jalur gemilang buktikan semnagat patriotik anda dan semnagat cintkan kepada tanah air anda Insya Allah sampai berjumpa lagi...adioss amigoss..... Wassalam....

No comments:

Post a Comment

E-Dymium

Alhamdulilah ramai sudah berjaya dengan program E-Dymium anda bila lagi hanya RM 425.00 anda akan dapat sutas rantai Dymium berharga RM 275.00 serta merta selepas bertaftar dan pulangan RM 23,000.00 dlm tempoh setahun tanpa berbuat apa2,Amat selamat dan ada pelangan

Sangat Mudah,Adil,dan saya sudah mendapat segala Keperluan yang diiginkan

Berumur 27 tahun
-Sudah mendapat Wang 7 angka tanpa berbuat apa2?
Mustahil? TIDAK ada yang Mustahil dengan DYMIUM

Kelebihan
-Tidak Mewajibkan Mencari Ahli untuk mendapat Pulangan
(23,000.00)Setahun dan secara berperingkat.
-Tetapi Jika Mencari Pelanggan Pulangan juga berlebihan (pilihan di tangan anda)



Dijamin selamat dengan adanya

-Syarikat Berdaftar di Sektor Kerajaan
( Akta Jualan Lansung 1993 )
-Laman Web Yang Sah
Click!!