Pages

Tuesday, March 2, 2010

Lotih Yang Podih...

Assalamualaikum

Sobonar eh...aku letih bangat hari ini..aku bertolak jam 4.00pagi sampai jam 6.30pagi tu yg letih gile..sampai uma solat subuh tido jap..7.30pagi aku bangun siap2 gi pejabat...peh dengan Lotih dan Podihnya..banyak plak keje aku kena buat..antaranya..siapkan surat2 Pusat Seni Stempat (PSS) ..lepas tu meting..lepas tu continue wat surat..kul 4.00ptg bos sains surat2 aku beserta komen2..Peningkatan Tahap Kerja Yg Cemerlang Terbilang & Gemilang..pastu gi cari restoran..nak wat makan tengah hari ngan budak2 ofis sebab dapat RM 500.00 masuk pertandingan sepanduk Maulidur Rasul...hah inilah foto2 gile kita orang cantikan..cam Kampit Beras hahahha....




kalo korang nak tau akulah Ketua Perarakan Maulidur Rasul bagi kumpulan Jabatan Kebudayaan & Kesenian Negara, Negeri Pahang (JKKN Pahang) hahaha...tapi akulah ketua yang Lara sebab terpaksa memegang sepanduk...aku terpilih atas dasar akulah yg paling machoo diantara lelaki-lekai yang adoo.....

'Hensem tu xlah tapi manis tu adoo...hehehehe'

1st aku ucapkan tima kasih pd Mat Geli Mat Geli Mat Shah..Asst Enginier JKKN Pahang..sebab jadi Sub Conn mengantikan tempat aku selepas aku bergegas pulang ke KL sebab bini aku call suruh balik awal hahahahha..

Tapi yg Sodih dan Podihnya boleh plak dia balik selepas tau aku balik x kenamanya "Kampit Besar Cap Pudina Sejati"

Nasib baik bos x bising sangat tapi podih gak telinga ni kena sindiran tajam menikam...podihhhh bebbbb....




Hah nilak Partner aku yg boleh tahan hampih Funny kan muke dia..hehhehe..inilah en.Alfani sebab tu muke dia nampak Funny hahahhaa....

Apepun aku respect kat dia sebab sanggup menebal muka pegang sepanduk bersama aku sebab dia org no dua macho selepas aku...ehehehhehe..

tapi yang aku bengang tu Mat Geli Mat Geli Mat Shah boleh plak racun dia ajak balik sebelum program..so dia ni pun aku kategorikan "Kampit Besar Cap Pudina Sejati"...

Apa2 pun tima kasih kat bos (Bung Karno dan Bang Sam) sebab bagi kami 1 pejabat baju batik baru cantikkan...huhuhu..jgn jelous kumpulan kita orglah yang paling mengelip2 dari jauh bile perarakkan bermula...huhu...sampai team lain terpaksa pakai sun glasses bile memadang kumpulan kami hahha..tengoklah tu.....,.




Dari Kiri Barisan Belakang : Umi, Aikin, Kak Ros dan Adda
Dari Kiri : Alfani, Bang Sam, Linda, Fiza, Elly, Sapinah, Katy dan Aku


Dari Kiri Barisan Belakang : Umi, Aikin, Kak Ros dan Adda
Dari Kiri : En.Lok, Bang Sam, Abg Mie, Linda, Fiza, Elly, Sapinah, Katy, Aku dan Mat Geli Mat
Geli Mat Shah



Hah..nilah muke banner..sebab tu dia org x layak pegang sepanduk hahhaahahaha...


hah nilah wajah-wajah hero-hero Malaya (hero pincin/ayam tua) hehhee jgn marah...


Gadis2....Idaman Jejaka Kg Balok Beserah Kuantan hehehhe...


No comments:

Post a Comment

E-Dymium

Alhamdulilah ramai sudah berjaya dengan program E-Dymium anda bila lagi hanya RM 425.00 anda akan dapat sutas rantai Dymium berharga RM 275.00 serta merta selepas bertaftar dan pulangan RM 23,000.00 dlm tempoh setahun tanpa berbuat apa2,Amat selamat dan ada pelangan

Sangat Mudah,Adil,dan saya sudah mendapat segala Keperluan yang diiginkan

Berumur 27 tahun
-Sudah mendapat Wang 7 angka tanpa berbuat apa2?
Mustahil? TIDAK ada yang Mustahil dengan DYMIUM

Kelebihan
-Tidak Mewajibkan Mencari Ahli untuk mendapat Pulangan
(23,000.00)Setahun dan secara berperingkat.
-Tetapi Jika Mencari Pelanggan Pulangan juga berlebihan (pilihan di tangan anda)



Dijamin selamat dengan adanya

-Syarikat Berdaftar di Sektor Kerajaan
( Akta Jualan Lansung 1993 )
-Laman Web Yang Sah
Click!!