Pages

Thursday, March 25, 2010

"Sambil Menyelam Terminum Air Masin"- Episod 2


Alhamdulilah...

Sekali lagi syukur kehadrat ilahi dengan limpah kurnia dapat gak dia memberi sedikit kekutan dan tenaga kepada aku untuk hari ini, masa ni, malam ni, jam ni, untuk aku sambung semula kisah aku bersama kengkawan ofis sewaktu melaksanakan Program Merakyatkan Seni di Pulau Tioman....sebenarnya banyak lagi pic-pic menarik sewaktu kami wat gotong royong....so korang tataplah beberapa pic yg sempat aku ambil ni k...



Kalo korang nak tau yg aku ni tengah masak air gula utk wat air kenduri..tu yang beria sangat aku dok kacau tu....


ni plak pic makcik2 kat tioman tu tengah kupas bawang hehehe...seronok beb...jarang2 dapat rasa gotong royong kenduri cam tu cume aku pelik mana pegi anak2 dara tioman...xkan teperap kat umah itulah persoalan yg sering bermain dibibir rakan2 seperjuangan ku hehehhee...kalo korang x caya sudah...ada aku kisah....hehehhe...

K setelah selesai gotong royong & membantu segala apa yg patut kita org pun menunggu hari keesokannya apabila majlis hendak bermula..sebagai seorang Stage manager yg dilantik di atas kepercayaan Bos dan Azlinda aku pun aku pun melaksanakan tugas aku dengan sebaik mungkin...walaupun ada kelemahan2 diri ini yg x dapat dielakkan aku tetap akan pastikan pergerakkan majlis pada malam tersebut berjalan lancar walaupun....Hujan lobat.... malam selepas gotong royong mula lah detik aku membuat Q-sheet dari 1st Draft hinggalah ke 4rd Draft...gile ko...sampai kul 2pagi aku menyiapkan Q-sheet beserta dengan skrip MC Protokol dan MC Persembahan...naik lobam biji mata aku dibuatnya...tapi demi kerja yg telah di Amanahkan aku meneruskan tugas ku sebaik mungkin walaupun adakalanya hati ini mendengus...malas nak buat keje2 tu...huhuhu..


inilah wajah2 serius kami disaat kami memulakan tugas di sebalik tabir..lihatlah kengkawan betapa seriusnya kami....seriuskan...............


lihat betapa seriusnya wajah aku bersama Q-sheet dan walkietalkie yg selamat dari masuk air masin gelombang ombak yg amat dasyat ketika perjalanan kami ke tioman...cume aku sedih ngan kengkawan aku...kalo aku silap skit memang kenepunya...inilah jadinya..bile kengkawan cuba tikam kengkawan...so aku nasihatkan korang don't try this at home...k...



inilah jadinya kalo kengkawan x backing kawan...huhuhuhu....




rosak-rosak kehidupan kalo mcm nilah perangai kengkawan kite hahahhaha...


kan elok jadi macam Encik Sam 2nd Bos beliau seorang yg sangat comel & cool dia kadang2 mcm Awie dah tengok huhuhu...beliau lebih suka bagi nasihat dan pandangan daripada bertindak ganas seperti rakan-rakan ku yang lain huhuhuhu.....

1 comment:

E-Dymium

Alhamdulilah ramai sudah berjaya dengan program E-Dymium anda bila lagi hanya RM 425.00 anda akan dapat sutas rantai Dymium berharga RM 275.00 serta merta selepas bertaftar dan pulangan RM 23,000.00 dlm tempoh setahun tanpa berbuat apa2,Amat selamat dan ada pelangan

Sangat Mudah,Adil,dan saya sudah mendapat segala Keperluan yang diiginkan

Berumur 27 tahun
-Sudah mendapat Wang 7 angka tanpa berbuat apa2?
Mustahil? TIDAK ada yang Mustahil dengan DYMIUM

Kelebihan
-Tidak Mewajibkan Mencari Ahli untuk mendapat Pulangan
(23,000.00)Setahun dan secara berperingkat.
-Tetapi Jika Mencari Pelanggan Pulangan juga berlebihan (pilihan di tangan anda)



Dijamin selamat dengan adanya

-Syarikat Berdaftar di Sektor Kerajaan
( Akta Jualan Lansung 1993 )
-Laman Web Yang Sah
Click!!